lørdag 31. august 2013

Babyshower

Denne uken har vi endelig gjennomført babyshower i anledning min vakre venninne Ingas graviditet. Den vordende mor ante ingenting, men vi var veldig spent på om vi klarte å lure henne til barndomshjemmet uten at hun lukta lunta. 
Jeg elsker å planlegge og forberede overraskelser. Det var latter og tårer, så da kan vi vel kalle kvelden for vellykket? 




Papirsugerør kjøpt fra E-bay og glass til barnemat ble brukt som drikkeglass denne kvelden. Rimelige bånd  og servietter kjøpt fra Søstrene Grenes.









Vi hadde planlagt ett par morsomme leker, blant annet en "Guess the poo"-gjettelek. Vi tok fire bleier med forskjellige sjokolader vi smeltet oppi, så sku den gravide gjette hva det var. Veldig morsomt og litt ekkelt da det så veldig naturtro ut. Det ser dere kanskje? 




Gaver hører jo naturlig med, så noe hjemmelaget kom selvfølgelig fra meg. Og for dere som ikke har skjønt det, ja, hun får en gutt :)

Jeg begynte å strikke noe smått så fort jeg fant ut at hun var gravid. Siden jeg har gutt selv, hadde jeg mange nøster i typiske guttefarger. Det passer derfor godt at hun venter gutt. Det ble to strikkede bukser fra Nøstebarn boka, strikket i babyull. 
En liten sjernebukse og en bleiemappe i stjernestoff fikk også gleden av å havne på gavebordet denne gangen. 



Flere bilder av gavebordet og dekorasjon kommer.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar